دنیای کج و معوج من

دیوونــــــگیــ هآمـــ .قوانیـ ـ ـ ـن کجکی

سحر خییییییلی داغونم بخدا.

دیگه کم آواردم.

دیگه از این خنده های الکی که شده یه نقاب همیشگی روی صورتم خسته شدم.

مگه نگفتی خدا عاشق بنده هاشه؟

پس چرا منو دوست نداره.

یعنی اینقدر بدم؟

یعنی حتی ارزش یه نگاهو ندارم؟

این خدایی که اینقدر ازش میحرفی کجاست؟

بهش بگو دستامو بگیره.

خییییییییییییلی بهش احتیاج دارم.

یادش بنداز که منم هستم.

منی که دارم می شکنم از غصه.

همه خوشحالن.

خب معلومه داره عید میشه.                                                                                                                    

پس چرا واسه من عید نمیاد؟

اینقدر از دست خودم دلگیرم که دلم میخواد خودمم بندازم دور.

 



یک شنبه 28 اسفند 139013:31 جوجو

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 219
بازدید هفته : 335
بازدید ماه : 1188
بازدید کل : 258312
تعداد مطالب : 407
تعداد نظرات : 1084
تعداد آنلاین : 1

هدايت به بالا

کد هدايت به بالا

پشتیبانی

آپلود عکس

کد متحرک کردن عنوان وب

** *** **


نایت نما


نایت نما


نایت نما

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

* *