................:D



دنیای کج و معوج من

دیوونــــــگیــ هآمـــ .قوانیـ ـ ـ ـن کجکی

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا

بالاخره موفق شدم کد انتقال بینندگان وبمو درست کنم.

خوب دوستیا حالا دیگه همه مشکلات حل شد.

هرکی بره آدرس بلاگفام زودی شوت میشه اینجا.

کلی آدم تو نت بودن که از لحاظ روحی حالشون خوف نی.

خوب من به حساب همه ی اینا میرسم فقط بذار این چند روز هم بگذره بعد یعه نقشه هایی واسشون دارم.

واااااااااااااااااااایییییییییییییی از دست این مربی پرورشی.

امروز دوباره به ناخنم گیر داد بعد گفت کوتاهشون کن.

آخه خانوممکدوم اسگلی دوشنبه ناخنارو نیگا می کنه که تو این کارو می تنی؟هان؟

تازه اشک ریحانه رو هم درآوارد.

بعدش ترشیفمون رو بردیم پیش مشاور.

یه چیزی از دهنم پرید و بهش گفتم که اصن نباید می گفتم.

بیخیال............

امروز کلاس تست نداشتیم به لطف خدای حق تعالی.

راستی سلام.

باور کنید اینقدر ذوق داشتم یادم رفت.

چی داشتم می گفتم؟

آهان!

از اونجایی که ما امروز کلاس تست نداشتیم پس سوژه ی درست و حسابی هم نداشتیم.

کلا امروز روز خوبی نبود.

معاونا تو حیاط یکی یکی بچه هارو خفت میکردن یا به مقنعشون گیر میدادن.یا به شلوارشون یا به س.ا.ن.س.و.ر

خلاصه قاطی کرده بودن به معنی واقعی کلمه.

خب سحر به من گفت که برم تو وبش نویسنده بشم.وبش دارای گرما بشه.

منم قبول کردم.

هر وقت فعالیتم شروع شد خفرتون می تنم.

powerpointکه درست کردم خیلی باحال شده.

فردا کنفرانس داریم.

از دبیرمون پرسیدم میشه آهنگم بذاریم روی تحقیق؟

اونم گفت اگه مجاز باشه آره.

منم آهنگ از چی بگم یاس رو گذاشتم.(یعنی این الآن کاملا مجازه)

تحقیق درباره تهاجم فرهنگی بود منم کلی عکس باحال گذاشتم.

البته اگه بخاطر عکسای باحال ازم تعهد نگیرن.

جدیدا خیلی با تعهد حال میکنه مدیرمون.

هی زرتی از بچه ها تعهد میگره.

ماهم که پررو.

طرف میره تعهد میده  میاد انگشتشو نشون میده.بچه هام براش دست میزنن.

دبیر ریاضیمون گفت از اونجایی که شما باید توی عید تکلیف داشته باشید که یادتون نره درسا تکلیفارو شنبه بهتون میدم.

این هفته شروع خوبی داشت میخواستم براتون بتعریفم اما امروز گند زدن به اعصاب و روحیه و احساسمون به خاطر همین همش یادم رفت.

آهان یه چیزی یادم اومد.

شنبه بچه ها قاط زده بودن مقنعه های همدیگرو  میکشیدن.

هرکس میومد طرفم یه جوری جیغ میزدم که کلا پشیمون میشد از کاری که کرده.

این جیغو جدیدا کشف کردم.هیچوقت فکر نمیکردم جیغ زدنم اینقدر رو بقیه تاثیر  داشته باشه.

اون پست قبلیه رو جدی نگیرید زیاد.

حاصل احساسات زود گذرم بود.

یه چیزی نوشتم فاطمه ی بی جنبه تا نصفه خوند بعد زد زیر گریه.

جدیدا به هرکدوم از بچه ها که میگی یه جوک بگو میگه:مدرسه ی دخترانه ی نمونه دولتی آوارگان شدید.

بعد تازه وقتی به معنیش فکر می کنیم کلی میخندیم.

تا توی این مدرسه نباشید نمیفهمید من چی میگم.

میخواستم یه وب درست کنم درباره خدا و نمازو از این حرفا(فقط برای نمره پرورشی)

با رفتارای امروزشون پشیمون شدم.

خیلی بی شخصیتن معاونامون بعد انتظار دارن بچه ها همه ادیب باشن.

فردا انشا داریم.انسیه از آلان خودتو آماده کن که دوباره بهت گیر بدم.

کلا این انسیه حضور همیشگی داره تو انشاهام.

مخصوصا پوتینش.

چند تا دیگه هم هستن که خودشون در جریان هستن.

همین و بس.....

بای

 

 

 

 



دو شنبه 22 اسفند 139022:9 جوجو

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 134
بازدید دیروز : 110
بازدید هفته : 244
بازدید ماه : 1097
بازدید کل : 258221
تعداد مطالب : 407
تعداد نظرات : 1084
تعداد آنلاین : 1

هدايت به بالا

کد هدايت به بالا

پشتیبانی

آپلود عکس

کد متحرک کردن عنوان وب

** *** **


نایت نما


نایت نما


نایت نما

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

* *