دنیای کج و معوج من

دیوونــــــگیــ هآمـــ .قوانیـ ـ ـ ـن کجکی

سهلام

چطول مطولین؟

خوش میگذره؟

ما خوبیم زیرا امتحانات لعنتی به پایان رسیده.

آیلار هم که برگشته بالاخره بعد از سالها

دوباره ماجرا دارم با این بهزاد و آیلار.اصن یه وضعیه غیر قابل توصیف.

خواهرم اومده میگه معلممون گفته به خواهرت بگو یه انشا بنویسه درباره یه خیابون شلوغ.میخواد نظر منو بدونه( که چی بشه؟ها؟)

بیخیال الآن درحال پردازش موضوع هستم.موضوع جالبیه واسه نوشتن.

خودمم چند وقته بدجور دلم برای نوشتن تنگیده.

تو مدرسه خبر خاصی نی بجز خر زدن.هر روز همه ی درسای اون روزو می خونیم به اضافه ی ریاضی یا علوم برای تست.

یه تحقیق 50 صفحه ای دارم که هنوز کاملش نکردم تازه پاور پوینت هم میخواد

زیاد وقت نمی کنم بیام آپ کنم

اگرم بیام موضوعی ندالم برای آپیدن

دوستون دالم

بای 

دو مین بعد نوشت: این وب دختران پارسی وب من و چند تا از دوستامه که تصمیم گرفتیم پارسی بحرفیم میدونیم سخته اما سعیمونو می کنیم



پنج شنبه 24 آذر 139021:18 جوجو

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 109
بازدید هفته : 735
بازدید ماه : 722
بازدید کل : 257846
تعداد مطالب : 407
تعداد نظرات : 1084
تعداد آنلاین : 1

هدايت به بالا

کد هدايت به بالا

پشتیبانی

آپلود عکس

کد متحرک کردن عنوان وب

** *** **


نایت نما


نایت نما


نایت نما

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

* *