دنیای کج و معوج من

دیوونــــــگیــ هآمـــ .قوانیـ ـ ـ ـن کجکی

سلام(بالاخره آدم شدم اما موقتیه جدی نگیر)

دوشبه نخوابیدم دیگه چشمام هیچ جارو نمیبینه.


شنبه امتحان دارم اما هیچی نخوندم.

کلی تمرین دارم که حل نکردم.

از قالب وبم خوشم نمیاد

حوصله ی کل کل با هیچ کسیو ندارم

دیگه از تهران بدم میاد دوس دارم برم شیراز

شاید فکر کنی دارم چرت و پرت می نویسم اما یادت نره این وب خودمه اگه باش مشکل داری هری حال و حوصله آپیدن ندارم یعنی نمی دونم چی بنویسم اما بالاخره با یه آپ درست و حسابی میام

دوستون دارم

 



پنج شنبه 17 آذر 139014:17 جوجو

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 109
بازدید هفته : 749
بازدید ماه : 736
بازدید کل : 257860
تعداد مطالب : 407
تعداد نظرات : 1084
تعداد آنلاین : 1

هدايت به بالا

کد هدايت به بالا

پشتیبانی

آپلود عکس

کد متحرک کردن عنوان وب

** *** **


نایت نما


نایت نما


نایت نما

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

* *