متنفرم



دنیای کج و معوج من

دیوونــــــگیــ هآمـــ .قوانیـ ـ ـ ـن کجکی

متنفرم

 

چون که

آنها شرورند

مثل عادت گرسنگی

در معده ی یک کودک

 

آنهایی

که سعی می کنند

انسان را از

جست و جوگر حقیقت

تبدیل کنند به

گاوی حشری

درحال چریدن

 

در آرامش

مرگ مغزی

سلام .

ها چیه چرا اینطوری نگا میکنی؟بم نمی خوره آدم باشم؟

خسته شدم بابا دوروز مدرسه نرفتم یه هفتست دارم درسای اون دوروزو می خورم(کارم از خوندن گذشته دارم می خورمشون)

دوروز پیش وقتی ازمدرسه اومدم یه راست رفتم تو اتاقم.در حال در آواردن لباسم بودم که دیدم یه چیزی شبیه گرگ با دندونای نیم متری .موهای پرپشت سیاه و چشای قرمز داره از توی کیف آبجیم نگام می کنه. یه کوچولو که جلوتر رفتم دیدم بعله کتابی که دنبالش می گشتم تو کیفه و داره بهم چشمک می زنه.جلد اول از مجموعه نبرد با شیاطینِ دارن شان.اولش از ترس مامانم جرئت نکردم برش دارم(آخه مامانم معتقده همه ی مریضیم به خاطر زیاد کتاب خوندنمه)اما بالاخره کتابو برداشتم و رفتم تو هال

من خطاب به خواهر:کثافت اینو از کجا آواردی؟

مادرم خطاب به خواهر: نگفتم قایمش کن این نبینتش؟

خواهر خطاب به مادر:قایمش کرده بودم این فوضوله به من چه.

خلاصه بعد از درگیری بسیار مامانم قبول کرد بخونمش منم دوروزه تمومش کردم.کتابش خیلی باحال بود حالا منتظرم بره جلد های بعدیشم بیاره که با این وضع امکان نداره بتونم بخونم.

اخه ساعت 7 میرم مدرسه 3:15 برمیگردم.بعدشم که عین جنازه میفتم تا ساعت 5:30 بعدشم که باید بشینم خر بزنم.با اینکه پنج شنبه هام تعطیل شده بازم وقت کم میاریم درسارو تو مدرسه می خونیم.

دبیر ریاضیمون که روزای زوج چندتا از این تمرین خرکی ها میده که تا دوروز مخمون سوت میکشه.تازه میگه این که آسون بود چقدر تنبلید شما.

یه دبیر داریم خدای سوتیه.یه خطی داره که بذاری تو آفتاب ،آفتاب بالانس میزنه.

مثلا وقتی مینویسه،"غیر متسیم " ما باید بخونیم غیر مستقیم.یا

موسست یعنی:موسسات، موسه:موسسه،پمت:پست،قب:قلب

حالا خودتون فکر کنید ما 1ساعت و نیم تو کلاس چی می کشیم از دستش.

تازه یه جمله گفت که من معنیشو نفهمیدم اگه شما فهمیدید به منم بگید وگرنه تو امتحان نیدونم چی بنویسم.

"اگر بانک در کار خودش خلل ایجاد بشه مدرسی ام خلل ایجاد میشه"

قیافه منو دیده میگه میشناسمت خیییییییییییلی شیطون بودی(این یکی رو راس میگه خدایی)منم بهش گفتم یادتون نیست بهم صفر دادید؟گف:آهان تازه یادم اومد تو...........(فکر بد نکنید فحش نداد فامیلیمو گفت)

یه دبیر دیگه هم داریم که تو کلاس برامون برنامه رنگین کمانو اجرا میکنه.

از بقیه هم که نگم بهتره.خلاصه سوژه داریم تا آخر سال.

مربی پرورشیمون که هر روز برامون اهنگ سامی یوسف میذاره.

تازه میگه اگه کاست محسن یگانه و خواجه امیری رو دارید بیارید براتون بذارم(کاستو دیگه از تو کدوم موزه ای گیر بیاریم؟)

دیگه هنگیدم.

تابعد

 



چهار شنبه 13 مهر 139022:28 جوجو

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 128
بازدید دیروز : 110
بازدید هفته : 238
بازدید ماه : 1091
بازدید کل : 258215
تعداد مطالب : 407
تعداد نظرات : 1084
تعداد آنلاین : 1

هدايت به بالا

کد هدايت به بالا

پشتیبانی

آپلود عکس

کد متحرک کردن عنوان وب

** *** **


نایت نما


نایت نما


نایت نما

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

* *