ولی



دنیای کج و معوج من

دیوونــــــگیــ هآمـــ .قوانیـ ـ ـ ـن کجکی

خدا یا بزرگی، دلم کوچک است
دلم را به لطف تو بستم، ولی
قسم خورده بودم که آدم شوم
قسم ها که خوردم شکستم، ولی
خدایا شنیدم تو بخشنده ای
من عهدی که بستم شکستم،ولی
شنیدم کنم توبه، عفوم کنی
که من توبه را هم شکستم ، ولی
شنیدم تو گفتی ز بد کردگان
که پیمان خوبی ببندند ، خواهی گذشت
غفورا چه گویم ، که شرمنده ام
که صد باره پیمان شکستم ، ولی
شنیدم دل مردمان جای توست
چه گویم که من دل ، شکستم، ولی
به خود گفته بودم ، نمازت کنم
که دنیا به تکبیر اول مرا در ربود
نماز تو را هم شکستم، ولی
تو گل داده بودی ، نگاهش کنم
که من قامت گل شکستم ، ولی
کبوتر تو دادی که شادم کند
که من پای پرواز بستم ، ولی
بر این خوان دنیا نشاندی مرا
نمکدان این سفره را من شکستم ، ولی
زبان داده بودی صدایت کنم
زبان را ز ذکر تو بستم، ولی
و چشمی که با آن ببینم تو را
و من چشم خود را که بستم ، ولی
مرا دست دادی که یاری کنم
و من دست مردم که بستم، ولی
تو گفتی که هوشیار باید شوم
بر این خوان دنیا که مسم ، ولی
ببخشا بر این بنده عذر گناه
که تنها تو را می پرستم ، ولی




tags: خدا,
سه شنبه 4 بهمن 139017:9 جوجو

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 113
بازدید دیروز : 192
بازدید هفته : 318
بازدید ماه : 305
بازدید کل : 257429
تعداد مطالب : 407
تعداد نظرات : 1084
تعداد آنلاین : 1

هدايت به بالا

کد هدايت به بالا

پشتیبانی

آپلود عکس

کد متحرک کردن عنوان وب

** *** **


نایت نما


نایت نما


نایت نما

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

* *