دنیای کج و معوج من

دیوونــــــگیــ هآمـــ .قوانیـ ـ ـ ـن کجکی

+سلام

+خوبید؟

+چه خبرا؟

+آره میدونم اینجا دفتر خاطراتمو اما همه چی توش هست الا خاطراتم.

+آهنگ وبمو دوس دارم.

+یه چند وقتیه میخوام قالبمو عوض کنم ولی دلم نمیاد

یعنی یه جورایی عاشق این قالبم.

+این مدرسه م مث قبلی نیس که هی زرتی بهمون گیر بدن منم بیام بتعریفم.

والا.نه گیری نه دعوایی نه سوتی

اصن حال نمیده.

+تازه به اسکولی ناظممون پی بردم.

سرایدار برگشته میگه تاحالا فقط یه بار تونستن از بچه ها گوشی بگیرن.

من خودم هر 1 ثانیه میتونم سه تا گوشی بگیرم.

+جدیدا عاشق این کتابای نیکلا کوچولو شدم خیلی باحاله.

+فعلا دارم کتاب جسط و جو(!) رو میخونم.

تعجب واسه اینکه روی جلدش اینجوری نوشته.

+توایلایتم میبینم.

البته زیاد وقت ندارم.

+مونته کارلو هم خیلی باحاله.

+درسم که کلا تعطیل.

+یه خل و دیوونه مث خودم پیدا کردم(زهره)کلا یه کارایی میکنیم که خودمونم خنده مون میگیره.

+معلما هم که دیگه سوتی نمیدن.

با این حال کلا کلاسا رو هواست.

+عربیم که قاطی کرد به ما که هم سن ننه شیم جریمه داد.

+بیخیال.

فعلا همین.

تازه بعد از این مدت طولانی زیادم هست.

+راسی بابا smsاشتباهی دیده بودم اما کامنت نه!

به جان خودم شخصیم به اسم جواد نمیشناسم.

+اینم به یاد پستای رنگارنگم.

+فعلا

+بدرود



چهار شنبه 11 بهمن 139123:14 جوجو

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 1682
بازدید کل : 257118
تعداد مطالب : 407
تعداد نظرات : 1084
تعداد آنلاین : 1

هدايت به بالا

کد هدايت به بالا

پشتیبانی

آپلود عکس

کد متحرک کردن عنوان وب

** *** **


نایت نما


نایت نما


نایت نما

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

* *