دنیای کج و معوج من

دیوونــــــگیــ هآمـــ .قوانیـ ـ ـ ـن کجکی


هم اکنون کامنتی با این مضمون به دستم رسیده:

سلام. آیا شما مجردین ؟ آیا شما هنوز نیمه ی گمشده تان را پیدا نکردید؟آیا از وقت گذرانی از چت روم و جامعه های مجازی خسته شدید؟آیا از تنهای و بدون عشق زندگی کردن خسته شدید؟آیا بدنبال آغاز یک رابطه ی شیرین و همیشگی با بهترین محبوب خود هستید؟آیا همسر خود را به هر دلیلی از دست دادید؟ شما رو دعوت میکنیم تا به بهترین و جامع ترین سایت همسریابی آنلاین،جامعه ی مجردین آماده ی ازدواج بپیوندید و عاشق و معشوق خود را پیدا کنید. یک زندگی پر از مهر و محبت منتطر شماست.بیش از این یار خود را در همسرتاپ منتظر نگذارید.همسرتاپ خدمتگذار تمامی جوانان عزیز کشورمان ایران می باشد.باشد که قدمی باشد در راستای تسهیل امر ازدواج. http://www.hamsartap.com (با امکان تبادل لینک اتوماتیک)

هیچی دیگه میخواستم بگم من دارم میرم دنبال نیمه گمشدم بگردم.

اگه دیگه منو ندیدید حلال کنید.

چیه؟

نکنه انتظار دارید وسط همسرداری بیام اینجا پست بذارم؟

نه عزیز من!

اهلش نیستم.

میرم خونه داری و آشپزی و بچه داری یاد بگیرم


فکر کردن ملت اسکولن.کصاااااااااافطا

من برم خودمو بکشم

 



چهار شنبه 20 دی 139116:28 جوجو

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 1684
بازدید کل : 257120
تعداد مطالب : 407
تعداد نظرات : 1084
تعداد آنلاین : 1

هدايت به بالا

کد هدايت به بالا

پشتیبانی

آپلود عکس

کد متحرک کردن عنوان وب

** *** **


نایت نما


نایت نما


نایت نما

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

* *