دنیای کج و معوج من

دیوونــــــگیــ هآمـــ .قوانیـ ـ ـ ـن کجکی

 


+سلاااااااااااااام

 

 

 

 

+خوبین؟

 

 

 

 

+چه خبرا؟

 

 

 

 

+شرمنده که دیر میام

 

 

 

 

+کارای مدرسه حسابی وقتمو میگیره

 

 

 

 

+البته کلیم خوش میگذرونیم با بچه ها ----------->زهره و سحر و طهورا و مائده و ..............

 

 

 

 

+مدرسمونم زیاد گیر نیست که اذیت شیم.

 

 

+امروزم مانتو شلوار مدرسمو دادم که تنگ کنن


 

 

+دبیرام که خیلی باحالن.

 

 


 

 

+مخصوصا دستور زبان خیلی عشقه.

 

 


 

 

+فقط از دبیر  زیست خوشم نمیاد چون حس خوبی نسبت بهش ندااااااااااااااااااارم به هیچ وجه.

 

 

 

 

+دبیر عربیمونم نه خوشگله نه خوشتیپ اما من خیلی دوسش دارم.

 

 


+دبیر ادبیات که میخواد بحرفه آدم خوابش میبره.البته کسل کنده نیستااااا فقط صداش یه جوریه انگار که لالایی میخونه.حرف زدنشم یه جورایی خاصه.نیس که گوینده رادیوئه زیادی با احساس میحرفه.همشم شعر میخونه.


+ولی کلا فضای مدرسه رو دوس دارم.تنوع داره.ولی حیاطش یه خرده کوچیکه(همه جاشو درخت و آلاچیق و وسایل ورزشی پر کرده)بخاطر همینم برای زنگای ورزش میریم باشگاه که کلا ضدحاله.نمیدونم چرا خوشم نمیاد از این کار اما شاید بعدا علاقه مند شدم

 

 

+قالب جدیدمو خیلی دوس دارم.

 

 

+دیگه چیزی ندارم بگم

+بوس

 

+بای

 

 



پنج شنبه 6 مهر 139121:4 جوجو

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 192
بازدید هفته : 279
بازدید ماه : 266
بازدید کل : 257390
تعداد مطالب : 407
تعداد نظرات : 1084
تعداد آنلاین : 1

هدايت به بالا

کد هدايت به بالا

پشتیبانی

آپلود عکس

کد متحرک کردن عنوان وب

** *** **


نایت نما


نایت نما


نایت نما

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

* *